Bendrovės vadovybė

Arnis Jaudzems, Sixt generalinis direktorius Baltijos šalims
Arnis Jaudzems, Sixt generalinis direktorius Baltijos šalims

Arnis Jaudzems,

Sixt generalinis direktorius Baltijos šalims

Beveik visų bendrovių veiklai yra reikalingas automobilis. Bendrovės automobiliu ne tik galima aplankyti klientus ir partnerius, jis yra ir bendrovės vizitinė kortelė.

Norint efektyviai valdyti automobilių parką, reikia žinių ir patirties. Iš pradžių gali atrodyti, kad išsirinkti automobilį yra visai nesudėtinga, tačiau pakalbėjus su klientu ir sužinojus jo poreikius, paaiškėja, kad išsirinkti automobilio markę ir modelį, kuro rūšį, naują ar senesnį modelį, nėra taip paprasta; visi pirmiau minėti sprendimai turi įtakos automobilio perpardavimo vertei ir bendroms bendrovės sąnaudoms.

Kad bendrovės ne tik suprastų, kam yra reikalinga veiklos ranga, bet ir ja naudotųsi, bendrovių vadovai turi suvokti, kad veiklos rangos pagrindu teikiamos paslaugos suteikia daugiau efektyvumo. Yra didelių bendrovių, kurios per daugelį metų suformavo savo didelius transporto padalinius. Kai kuriems tokių bendrovių atstovams gali atrodyti, kad tokių svarbių funkcijų negalima patikėti kitiems asmenims. Tačiau bendrovių vadovai ir jų darbuotojai turėtų nuspręsti, kad jiems geriau rinktis veiklos rangą, o visas pastangas, skiriamas veiklos vystymui, ir darbuotojus, kurie valdo automobilių parką, panaudoti tinkamiau.

Daugiau kaip penkerius metus vadovauju veiklai, vykdomai Baltijos šalyse naudojant prekės ženklus Sixt rent a car ir Sixt Leasing. Palyginti neseniai šių prekės ženklų grupę papildė nauji ženklai Sixt rent a bicycle ir Rent a bike, išplėsdami mūsų klientams paslaugų pasirinkimą.

Daugiau kaip 20 metų dirbdami šioje srityje, galime sėkmingai planuoti produktų plėtrą Baltijos šalyse, verslo organizavimą, o svarbiausia – teikti konsultacijas automobilių parko valdymo klausimais esamiems ir naujiems klientams.

Darbas Automobilių nuomos asociacijos valdyboje ir Latvijos dviratininkų asociacijoje leidžia kurti draugiškesnę aplinką automobilių vairuotojams ir dviratininkams.

Algimantas Andrašiūnas, Sixt Lietuva direktorius
Algimantas Andrašiūnas, Sixt Lietuva direktorius

Algimantas Andrašiūnas,

Sixt Lietuva direktorius

Sixt nėra automobilių pardavėjas, kuris vykdo automobilių pardavimą ir teikia individualias paslaugas. Taip pat nesame bankas, teikiantis finansavimą. Mūsų veikla kur kas platesnė – bent jau mes taip manome. Mūsų svarbiausias prioritetas yra mūsų klientas ir jo poreikiai, jam teikiame ne tik pridėtinės vertės paslaugas, bet ir galvojame apie veiklos rentabilumą.

Taip gyvenimas sutvertas, kad kepėjas kepa geriausią duoną, žvejys pagauna daugiausiai žuvų jūroje, programuotojas išmano, kaip programuoti. Šioje srityje dirbdamas daugiau kaip 15 metų, galiu drąsiai užtikrinti, kad esame savo srities ekspertai, teikiantys veiklos nuomos paslaugas su visa priežiūra ir automobilių parko valdymo paslaugas didelėms bendrovėms ne tik Latvijoje, bet ir kitose Baltijos šalyse.

Mūsų pagrindinis uždavinys yra patenkinti klientų pageidavimus ir poreikius ir pasiūlyti tinkamiausią automobilį ar automobilių parko valdymo sprendimą.
Pavyzdžiui, kiekvieną kartą gavę naujo automobilio užsakymą, pirmiausia tiksliai išsiaiškiname kliento poreikius. Tuomet atidžiai ieškome geriausio automobilio pasiūlymo, kad patenkintume šiuos poreikius iki nustatyto termino. Visą likusį tinkamiausio automobilio pirkimo procesą (įrangos parinkimą, derybas dėl kainos ir geriausios alternatyvos paiešką) atliekame patys.

Vairuotojams tereikia žinoti vieną telefono numerį. Patys sutvarkome kitus klausimus, susijusius su automobiliu. Sakote, paprasta ir lengva? Taip. Taip ir yra! Mūsų klientams tereikia paskambinti Sixt klientų aptarnavimo centrui. Jiems nereikia galvoti, į kurį autoservisą pristatyti automobilį, kada automobilis bus užregistruotas techninei priežiūrai, kada bus pristatytos atsarginės dalys, į kurį draudiką kreiptis ir pan. Turime atsakymus į šiuos klausimus. 

Ne tik laukiame mūsų klientų skambučių, bet ir patys susisiekiame su jais ir primename, kokius, su automobiliu susijusius, klausimus, reikia išspręsti. Gyvenant šiuolaikinio gyvenimo tempu, neįmanoma prisiminti visos informacijos, ir visai nebūtina to daryti. Todėl, mano manymu, klientui daug maloniau, kai, pavyzdžiui, apie artėjančią techninę apžiūrą primename mes, o ne Kelių policija ir didelė bauda.

Trumpai tariant, klientas yra laimingas ir patenkintas. Štai, kas mums svarbu!

Turite klausimų dėl automobilių nuomos ar automobilių parko valdymo?
Skambinkite mums ir sužinokite daugiau!
Užsisakykite naujienlaiškįGaukite SIXT naujienas